Prelegenci – Henryk Mruk

Prof. dr hab. Henryk Mruk opowie o sposobach doskonalenia komunikacji z pracownikami i klientami. Poruszy aspekty współpracy z nowym pokoleniem pracowników, wchodzących na rynek. Profesor edukuje w formie wykładów, które są niezwykle inspirujące i motywujące. Porusza podczas nich zagadnienia rozwoju osobistego, skutecznego przywództwa, metod budowania zespołów, ekonomii behawioralnej (związki ze sferą społeczną, gospodarczą i zachowaniem ludzi), skutecznego komunikowania się, budowania relacji z pokoleniem Z w przedsiębiorstwie, budowania marki – w tym marki osobistej oraz trendów w zrachowaniach konsumentów i marketingu. Istota przedsiębiorczości sprowadza się do uważnego obserwowania otoczenia i proponowania, na zasadzie wymiany, użyteczności oraz wartości – pisze na swojej stronie Prof. Henryk Mruk.

Zapraszamy na inspirujący wykład, który odbędzie się 19 i 20 września podczas Dni Otwartych w MCK w Katowicach.


Henryk Mruk jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i profesorem nauk o zarządzaniu. Współpracował z wieloma firmami z różnych branż: farmaceutycznej, żywnościowej i motoryzacyjnej. Obecnie współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie tworzenia strategii ich rozwoju, budowania pozycji marki oraz wyceny ich wartości.

W swoim dorobku ma ponad 800 publikacji, wśród nich można wymienić:

  • Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa (Warszawa 2012)
  • Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym (Kraków 2008, współautor)
  • Kreowanie marki w sporcie (Poznań 2008)
  • Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta (Poznań 2008, redaktor i współautor)
  • Jak zarządzać apteką? Marketing w praktyce (Warszawa 2006, współautor)

Henryk Mruk pełni funkcje kierownika Katedry strategii marketingowych AE w Poznaniu, dyrektora Instytutu zarządzania i marketingu WSZiB w Poznaniu.

http://mruk.edu.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *